AfterDawn logo

Powerin Espoon myymälän avajaisten kokonaismyynti jäi pienemmäksi Vantaan lippulaivamyymälän avajaisiin verratessa

Janne Yli-Korhonen Janne Yli-Korhonen

Power avasi uusimman POWER+ -konseptin elämysmyymälänsä Espoon Suomenojalle 10.10.

Myymälä avattiin kello 7.00, jolloin jonossa oli yli 3000 henkeä. Ensimmäinen jonottaja oli saapunut paikalle jo 40 tuntia aiemmin. Vastaavanlaista meininkiä nähtiin jo kesäkuussa, kun Power avasi lippulaivamyymälän Vantaan Tammistoon.

"Ensimmäinen asiakas saapui jonoon 40 tuntia ennen avajaisia. Keli oli keskiviikkoyöna aika hurja, joten tarjoilimme jonoon lämmintä ruokaa ja juomaa. Edellisen myymäläavauksemme Vantaan Tammiston ennätyksiä rikkoneiden avajaisten jäljiltä olimme nytkin varautuneet väenpaljouteen ja siihen, että jonoa syntyy: jonon järjestystä ohjattiin aidoin, paikalla oli järjestyksenvalvojat ja tunnelmaa pitivät yllä juontajat, dj sekä tietenkin Powerin henkilökunta. Jotta tunnelma ei kävisi liian tiiviiksi myymälän käytävillä, ihmisiä päästettiin sisään kerrallaan rajallinen määrä", Power Suomen markkinointipäällikkö Ville Laakso kertoo avajaispäivän järjestelyistä.

Powerin mukaan avajaispäivän suosituimpia tuotteita olivat mm. KULZ airfryer 19,90€ , Oral B sähköhammasharja 9,90 €, Apple Airpods Pro -kuulokkeet 199 €, Samsungin 55 tuuman äly-tv 299 € ja PS 5 levyasemallinen pelikonsoli 399 €.


Yhteensä asiakkaita paikalla vieraili yli 11 000 ja kokonaismyynti ylsi ensimmäisen päivän osalta 2 miljoonaan euroon. Kesään verratessa Vantaan Tammiston avajaisissa ensimmäisenä päivänä vierailijoita oli 14 000 henkeä, jotka tekivät ostoksia yli 3 miljoonalla eurolla.

Powerin mukaan Espoon Suomenojan myymälälle asetetut kovat odotukset kuitenkin täyttyivät.

Avajaiset jatkuvat koko viikonlopun 13.10. saakka, ja luvassa on koko viikonlopun ajan tarjouksia.

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT

Seuraa! Kirjekuoren symboli
Uutiskirje
Threadsin logo
Threads
Blueskyn logo
Bluesky
Mastodonin logo
Mastodon
Sulje palkki