--->
AfterDawn logo

Squid Game -sarjasta tuli Netflixin menestynein julkaisu yli 100 miljoonalla katsojalla

Janne Yli-Korhonen Janne Yli-Korhonen

Eteläkorealainen draamasarja Squid Game julkaistiin Netflixissä 17. syyskuuta. Nyt yhtiö on kertonut Twitter-tilillään, että kyseinen sarja on kerännyt alkuun uskomattoman määrän katsojia, joilla nousee Netflixin kaikkien aikojen menestyneimmäksi julkaisuksi.

Twiitin mukaan julkaisusta lähtien katseluita on tullut jo peräti 111 miljoonaa.

Tämä on ensimmäinen sarja Netflixissä, joka kerää ensimmäisen kuukauden aikana yli 100 miljoonaa katselua.

Samalla Squid Game rikkoi aiemman ennätyksen selvästi, jota piti hallussa Bridgeton -sarja 82 miljoonalla katselulla ensimmäisen 28 päivän aikana.

Netflix laskee nimikkeen katsotuksi, jos sitä striimataan yli kaksi minuuttia eli koko sarjaa ei tarvitse katsella.


TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT

Varo tekijänoikeusrikkomuksesta kertovaa viestiä - sisältää haittaohjelman

AfterDawn

Digita päättää maksu-tv-lähetykset antenni-tv-verkossa

AfterDawn

Venäjämielinen ryhmä teki viikolla useita palvelunestohyökkäyksiä suomalaisiin verkkosivustoihin - lisää saattaa olla luvassa viikonloppuna

AfterDawn

Kiinan teknologiafirmat julkistivat kilpailijan HDMI:lle - GPMI tukee 8K-tarkkuuden kuvaa

AfterDawn

TikTok sai taas lisää armonaikaa Trumpilta

AfterDawn

Kotimainen pelimedia pienenee: Pelaaja-lehti lakkautetaan

AfterDawn

Polarnode rakentamassa Nokian kaupungin alueelle usean sadan miljoonan euron datakeskusta

AfterDawn

Verkkosivustot hukkuvat tekoälybottien liikenteeseen - Wikipedia vaikeuksissa, 65% kaikesta liikenteestä tekoälybotteja

AfterDawn

Kameran ja näytön voi nyt jakaa Gemini Livelle - tekoäly auttaa näkemänsä perusteella

Puhelinvertailu

Powered by HIGH.FI

Powered by HIGH.FI
Seuraa! Kirjekuoren symboli
Uutiskirje
Threadsin logo
Threads
Blueskyn logo
Bluesky
Mastodonin logo
Mastodon
Sulje palkki