Nolot twiitit: J.C. Penneyn uusi mainosstrategia?
Twiittaus vaikuttaa olevan taitolaji, ainakin mitä tulee yhdysvaltalaisten yritysten viimeaikaisiin tempauksiin.
Kauppaketju J.C. Penney niin sanotusti pudotti pallon viimeöisen Super Bowlin aikaan julkaisemalla vähintäänkin erikoisia viestejä virallisella Twitter-sivullaan. Viestit nimittäin olivat jokseenkin säännönmukaisesti täynnä kirjoitusvirheitä herättäen epäilyjä siitä, oliko tili mahdollisesti hakkeroitu, tai oliko kirjoittaja nauttinut pelin aikana muutakin kuin kansalaisluottamusta.
Who kkmew theis was ghiong tob e a baweball ghamle. #lowsscorinh 5_0
-- JCPenney (@jcpenney) 2. helmikuuta 2014
Toughdown Seadawks!! Is sSeattle going toa runaway wit h this???
-- JCPenney (@jcpenney) 3. helmikuuta 2014
Myönnettäköön kuitenkin, että twiitit herättivät kovasti huomiota niiden keräämästä uudelleentwiittausten määrästä päätellen. Kauppaketju yritti paikata tilannetta julkaisemalla selityksen erikoisille twiiteilleen: sen mukaan kyse oli lapaset kädessä twiittailusta, eikä suinkaan kupin kallistelusta.
Oops...Sorry for the typos. We were #TweetingWithMittens. Wasn't it supposed to be colder? Enjoy the game! #GoTeamUSA pic.twitter.com/e8GvnTiEGl
-- JCPenney (@jcpenney) 3. helmikuuta 2014
Tämä nyt lienee sitä julkisuutta, jota ei voi rahalla ostaa?
1 KOMMENTTI
remix1/1
Onkos Apple laittanut jo kapasitiivisen näytön kanssa toimivat lapasetkin myyntiin?
TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT