Verkkokauppa.com uudistaa verkkokauppansa - luvassa selkeämpää navigointia
Verkkokauppa.com tiedottaa uudistavansa kevään aikana verkkokauppansa.
Vuosien aikana Verkkokauppa.comin valikoima on laajentunut ja nykyään sivuilla vierailee noin miljoona kävijää kuukaudessa.
"Alun alkaen Verkkis on ollut tietokoneharrastajien kauppa. Tänä päivänä meidän saitilta löytää itsensä myös kätevä kotikokki, vauhdin hurmasta syttyvä pyöräilijä ja innokas drone-harrastaja. Me haluamme olla heille kaikille se pysäkki, missä on niin helppoa ja inspiroivaa asioida, ettei muualle oikeastaan kannata mennä", kuvailee Verkkokauppa.comin Business Development Lead Anton Paasi.
Verkkokauppa.comin mukaan kasvanut ja laajentunut valikoima on kuitenkin tehnyt tuotteiden löytämisestä vaikeampaa.
Sivuston uudistuksella pyritään sujuvoittaa asiointikokemusta. Isoin muutos tulee näkymään navigaatiossa. Esimerkiksi sivun yläreunassa on selkeämpi tieto kategorista, jolla käyttäjä juuri nyt on, mutta kovin tarkasti navigaatiota ei avattu havainnekuvien avulla.
"Asiakastesteissä on ilmennyt, että osa tuotteista meinaa hukkua valtavan valikoimamme uumeniin. Lähdemme taklaamaan tätä ongelmaa selkiyttämällä navigaatiota kertaheitolla, ja jatkossa kaikki tuotteet alakategorioineen niputetaan kuvaavien kattoteemojen alle. Näin asiakkaankin verkkokalvoille piirtyy heti kokonaiskuva mitä kaikkea meiltä oikein saa", Paasi havainnollistaa.
Verkkokaupassa tullaan näkemään myös ostopäätöstä helpottavia uusia ominaisuuksia, yhä selkeämpää rytmitystä ja visuaalisesti raikkaampaa ilmettä. Näitä ovat esimerkiksi tiedot ajankohtaisista kampanjoista sekä asiakkaiden ja asiantuntijoiden vinkit ja arvostelut.
TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT