Nordean palveluissa häiriöitä - laskujen maksaminenkaan ei onnistu, vika kestänyt jo 15 tunnin ajan (päivitetty: ongelmat korjattu)
Nordea kärsii parhaillaan häiriöistä. Käyttäjät alkoivat raportoimaan Down detector -sivustolle ongelmista maanantaina 19.12.2022 noin klo 17.20.
Käyttäjät kertovat Twitterissä, että häiriöiden takia esimerkiksi laskujen maksaminen ei tällä hetkellä onnistu. Osa käyttäjistä myös kertoo, että esimerkiksi säästötili on kadonnut tai näyttää nollaa.
"Osassa verkkopankin ja mobiilipankin palveluita on tilapäinen häiriö. Teemme parhaamme, jotta vika on mahdollisimman pian korjattu", kommentoitiin Nordean asiakaspalvelun tililtä eräälle käyttäjälle.
Ongelmat eivät ratkenneet maanantaina, vaan vielä tiistaiaamunakin ongelmista valiteltiin ja Nordean asiakaspalvelu ei osannut edelleenkään antaa edes arviota korjausten aikataulusta. Myöskään varsinaista vian syytä ei ole kerrottu.
Hei! Häiriö on korjauksessa, mutta valitettavasti meillä ei ole antaa aika-arviota korjaukselle. Teemme kaikkemme, jotta vika olisi mahdollisimman pian korjattu. Pahoittelen tästä aiheutuvaa vaivaa. -Saara
-- Nordea Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) December 20, 2022
Päivitys 20.12. Nordea ilmoitti 20.12. klo 16.33, että ongelmat on viimeinkin saatu korjattua. "Tilapäinen häiriö" kesti lähes vuorokauden.
Palveluissamme ollut tilapäinen häiriö on saatu korjattua ja maksuja on saatu jo palautettua asiakkaiden tileille. Loput viivästyneet maksut pyritään saamaan tileille mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilanteesta asiakkaillemme aiheutunutta haittaa. https://t.co/m6B4QrSWI8
— Nordea Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) December 20, 2022
TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT