--->
AfterDawn logo

Microsoft lyö Applea vyön alle – Mac Book suosittelee Surfacea

Manu Pitkänen Manu Pitkänen

Apple herätti Pohjois-Amerikassa vuosina 2006–2009 paljon huomiota Get a Mac -mainoskampanjalla, jonka keskiössä oli kaksi hyvin erilaista ihmistyyppiä, jotka edustivat PC:tä ja Mac-tietokoneita. Mac-tietokoneita edustava henkilö oli nuorekas ja cool, kun taas PC:tä edustava henkilö oli tylsä ja kaavoihin kangistunut pukumies.

Microsoft elvyttää tätä vanhaa vastakkainasettelua uudella mainoksellaan, jossa Mackenzie "Mac" Book -niminen henkilö toteaa Surface Laptop 2 -kannettavan olevan kaikilla mittareilla parempi kannettava kuin MacBook.

Koulujen alkamisen sesonkiin sijoitettu mainoskampanja koostuu toistaiseksi alla olevasta mainoksesta, mutt lisää samanlaisia mainospätkiä lienee tulossa myöhemmässä vaiheessa vielä lisää.

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT

Nyt se tapahtui: Linkkivero iski Suomeen - Amppareiden kilpailija suljettiin, Kopiosto vaati rahaa otsikoista

AfterDawn

Applen uutuuskännykkä myy hurjalla tahdilla - yhtiö nousi ensimmäistä kertaa ikinä alkuvuodenkin myydyimmäksi kännykkävalmistajaksi

Puhelinvertailu

Trumpin bluffi petti hyvinkin nopeasti: Puhelimet ja tietokoneet välttyvät tulleilta

AfterDawn

Spotify on nurin - koko maailmassa [PÄIVITYS 16:58]

AfterDawn

33 vuotta vanha Amigan käyttöjärjestelmä sai virallisen päivityksen

AfterDawn

Osuuspankin verkkopankki, mobiilipankki ja tunnistautuminen ovat nurin

AfterDawn

Kaksi läppärivalmistajaa keskeytti tietokoneidensa myynnit Yhdysvalloissa - tullien takia hinnoittelu on mahdotonta

AfterDawn

Yhdysvallat päätti vaarantaa koko maailman tietoturvan - CVE:n rahoitus katosi

AfterDawn

Posti muutti rankasti käyttöehtojaan: ryhtyy profiloimaan käyttäjiä, kohdentaa tiedoilla mainoksia - näin estät

AfterDawn

Powered by HIGH.FI

Powered by HIGH.FI
Seuraa! Kirjekuoren symboli
Uutiskirje
Threadsin logo
Threads
Blueskyn logo
Bluesky
Mastodonin logo
Mastodon
Sulje palkki