Adoben palveluissa lähes vuorokauden katkos
Useat Adoben nettipalvelut olivat viimeisen vuorokauden aikana tavoittamattomissa. Nyt vika on kuitenkin saatu korjattua.
Käyttäjät joutuivat pettymään eilisen aikana mikäli yrittivät kirjautua Adoben Creative Cloud -palveluun. Yhtiön mukaan normaalien tietokantaan kohdistuneiden huoltotöiden aikana ilmeni vakava ongelma, jonka vuoksi yhteys palveluun katkesi lähes koko vuorokauden ajaksi.
Adoben jälkikäteen antamassa tiedotteessa yhtiö pahoittelee monin sanoin aiheutunutta harmia ja toteaa, että katkos venyi, koska ongelman todellinen syy haluttiin perinpohjaisesti selvittää. Näin varmistetaan, ettei vastaavaa ainakaan samasta syystä tapahdu uudelleen.
Nyt kaikkien Adoben palveluiden pitäisi toimia jo täysin normaalisti.
1 KOMMENTTI
PJL781/1
Adobe saisi panostaa nyt tuotteiden lisäksi kyllä niin moneen asiaan, että. Tietoturva, käyttäjäystävällisyys, toimivuus ja ennen kaikkea kokonaisuuden hallintaan ja laadukkuuteen. Menee välillä ihan nauruhupaisaksi nää Adoben sekoilut.
TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT