AfterDawn logo

Spotify tuotti pettymyksen - ei vieläkään iPad-sovellusta

Teemu Laitila Teemu Laitila
6 kommenttia

Spotify aikoo lisätä yhteistyötä mainostajien kanssa, yhtiön odotetaan kertovan myöhemmin tänään pidettävässä lehdistötilaisuudessa. Asiasta kertoi yhtiön toimitusjohtaja Daniel Ek, tarkempia tietoja tulevista yhteistyökuvioista on luvassa myöhemmin.

Ekin ilmoitus lehdistötilaisuuden pääasiallisesta sisällöstä on tuottanut pettymyksen monille käyttäjille, jotka odottivat tilaisuudesta esimerkiksi tietoa Spotifyn iPad-sovelluksen aikataulusta. Ek antoi lisätietoa sovelluksesta, mutta kertoi vain sen olevan tulossa "pian".

Ennen varsinaista lehdistötilaisuutta Spotify paljasti jo tulevat brändisovellukset, jotka toimivat työpöytäsovelluksen sisällä. Ensimmäisinä brändisovelluksia nähdään amerikkalaiselta AT&T-operaattorilta, McDonaldsilta, Inteliltä ja Reebokilta. Lisäksi tulossa on isompi yhteistyösopimus Coca-Colan kanssa.


All Things Digitalin Peter Kafka arveli Coca-Cola -sopimuksen jäävän käyttäjän kannalta merkityksettömäksi. "Coca-Cola ojentaa Spotifylle ison rahasumman ja Spotify antaa Coca-Colalle paljon näkyvyyttä palvelussaan".

6 KOMMENTTIA

johtaja591/6

Mitäpä tähän voisi sanoa - Voi hitsi
Mainostajat ei ollut yhtään yllätys.

fugit1852/6

Hyvä spotify, ei kaikkien pidä olla Apple hölmöjä

Engram_3/6

Se on kyllä melko hienoa, että iOS sovellukset tulevat aina ensin, vaikka Androidilla on suurempi siivu markkinoista(?).

Applen fanipojat maksavat auliimmin sovelluksista?

squi4/6

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Engram_:

Applen fanipojat maksavat auliimmin sovelluksista?

Juurikin näin.

friis5/6

Koittaisivat nyt ensin saada tuon linux clientin valmiiksi.

virheinen6/6

Odotin jo Facebook-pakon poistumista, mutta eihän sitä tietenkään tapahtunut. Ihmeellistä järjestää lehdistötilaisuus pelkkää coca-cola juttua varten.

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT