Videolla: Intel mainostaa Ultrabookeja länkkäripätkällä
Intel yrittää tuoda Ultrabook-käsitteen toden teolla kansan keskuuteen ison mainoskampanjan avulla. Tähän saakka Ultrabook-kannettavat eivät ole juuri hypestä huolimatta ottaneet tuulta purjeisiinsa.
Mainoskampanjassa keskitytään lähinnä Ultrabook-konseptin esittelyyn eikä niinkään tiettyjen valmistajien yksittäisiin malleihin. Ultrabookien odotetaankin saavuttavan todellisen potentiaalinsa vasta piakkoin odotettavien Ivy Bridge -prosessoreiden myötä, joiden avulla laitteiden akkukestoa ja suorituskykyä saadaan parannettua verrattuna nykyisiin ensimmäisen sukupolven Ultrabook-laitteisiin.
Kampanjan ensimmäisen Desperado-nimisen mainoksen on ohjannut englantilainen ohjaaja Daniel Kleinman, jonka ansiolistalle kuuluu mainosten ja musiikkivideoiden lisäksi muutamia James Bond -elokuvien alkukohtauksia.
1 KOMMENTTI
Labratoria1/1
Kyllä se johtuu edelleen hinnasta?
TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT