AfterDawn logo

Videolla: Intel mainostaa Ultrabookeja länkkäripätkällä

Teemu Laitila Teemu Laitila
1 kommentti

Intel yrittää tuoda Ultrabook-käsitteen toden teolla kansan keskuuteen ison mainoskampanjan avulla. Tähän saakka Ultrabook-kannettavat eivät ole juuri hypestä huolimatta ottaneet tuulta purjeisiinsa.

Mainoskampanjassa keskitytään lähinnä Ultrabook-konseptin esittelyyn eikä niinkään tiettyjen valmistajien yksittäisiin malleihin. Ultrabookien odotetaankin saavuttavan todellisen potentiaalinsa vasta piakkoin odotettavien Ivy Bridge -prosessoreiden myötä, joiden avulla laitteiden akkukestoa ja suorituskykyä saadaan parannettua verrattuna nykyisiin ensimmäisen sukupolven Ultrabook-laitteisiin.

Kampanjan ensimmäisen Desperado-nimisen mainoksen on ohjannut englantilainen ohjaaja Daniel Kleinman, jonka ansiolistalle kuuluu mainosten ja musiikkivideoiden lisäksi muutamia James Bond -elokuvien alkukohtauksia.

1 KOMMENTTI

Labratoria1/1

Quote:

Tähän saakka Ultrabook-kannettavat eivät ole juuri hypestä huolimatta ottaneet tuulta purjeisiinsa.


Kyllä se johtuu edelleen hinnasta?

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT

Seuraa! Kirjekuoren symboli
Uutiskirje
Threadsin logo
Threads
Blueskyn logo
Bluesky
Mastodonin logo
Mastodon
Sulje palkki