Powerin uusi palvelu lupaa ennennäkemättömän laajan suojan erilaisiin tietoturvaongelmiin
Power on julkaissut Power SAFE -palvelun, joka Powerin mukaan tuo ennennäkemättömän laajan suojan erilaisiin tietoturvaongelmiin, identiteettivarkauksiin sekä tuen tietotekniikan tehokkaaseen ja turvalliseen käyttöön.
Palvelu yhdistää kolmen Powerin yhteistyökumppanin palvelut yhdeksi paketiksi. Palveluun kuuluvat Tryg ID -henkilöllisyysvarkausvakuutus, F-Secure Totalin tietoturvapalvelu ja Power Supportin IT-tuen.
Nämä saa käyttöönsä kuukausimaksulla. Power SAFE-palvelun hinnat ovat 5:lle laitteelle 14,90 € / kk ja 20:lle laitteelle 19,90 € / kk.
"Vastaavaa turvaa ei ole aikaisemmin ollut saatavilla yhtenä pakettina. Lähtökohta paketin kehitykselle olivat ne kasvavat uhat, joita elektroniikan käyttäjät tänä päivänä kohtaavat. Tietoturvasta koetaan edelleen paljon epävarmuutta. Haluamme tehdä elektroniikan käytöstä huoletonta ja tarjota turvan pakettipalveluna mahdollisimman edullisesti. Yhteistyökumppaneiden avulla nykyajan tietoturvan haasteet kattavasti huomioivan turvan rakentaminen oli mahdollista", Power Finlandin toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoo.
Palvelu siis tarjoaa apua erilaisiin tietoturvaongelmiin. Esimerkiksi identiteettivarkauden kohdalla palvelu tarjoaa Powerin mukaan apua nopeasti ja tehokkaasti, jotta identiteetti voidaan palauttaa ja tilanteesta aiheutuvat haitat minimoidaan, ja luottokorttitietojen joutuessa vääriin käsiin palvelun avulla kortti voidaan sulkea.
Palvelu korvaa ostoksen hinnan second hand -ostoksissa, jossa myyjä katoaa ja maksettu tuote jätetään toimittamatta. Korvausta saa myös, jos lapsi vahingossa tekee mobiilisovelluksissa kalliita tilauksia.
Palvelu myös tarjoaa tukea erilaisiin tilanteisiin sekä auttaa tunnistamaan ja välttämään huijausverkkosivustoja.
Lisätietoa palvelusta saa Powerin sivuilta.
3 KOMMENTTIA
Lekovan1/3
Nyt saa Powerin geelitukat uutta tuulta purjeisiin kun se alkaa vaahtoamaan ennennäkemättömän laajasta tietoturva paketista ja kuinka juuri minun pitäisi sellainen palvelu ostaa vaikka olisin hakemassa vain uutta kymmenen euron USB-C kaapelia.
ramiselin2/3
” luottokorttitietojen joutuessa vääriin käsiin palvelun avulla kortti voidaan sulkea”
Tähän ei ymmärtääkseni tarvita kuukausimaksullista palvelua. Soitto sulkupalveluun riittää.
jambbak3/3
Jokunen vuosi sitten ostettiin mutsille uusi puhelin, liittymää piti päivittää ja samalla uusia vuosia vanha SIM-kortti. Asia sovittiin puhelimessa.
Haettiin kortti liikkeestä - itse olin vähän matkan päässä, kun huomasin, että myyjä lähes fyysisesti esti äitiä lähtemästä, ennen kun hän ostaa turva-paketin. Jonkin verran jouduin harrastamaan puhe-judoa, että myyjä suostui antamaan SIM-kortin - ja vielä liikkeestä poistuessamme haukkui minua edesvastuuttomaksi.
Luulen, että kysessä oli edesvastuuttomuus myyjän taloutta kohtaan.
Appiukkoa viilataan joka kerta kun astuu Poweriin, Giganttiin tai jonkun teleoperaattorin liikkeeseen. Sillä on ties mitkä data ja tekstaripaketit, vaikkei osaa niitä lukea - yhtään ei ole ikinä lähettänyt. Kerran osti DNA HD-kanavapaketin (boxissa HDMI ja kotona kuvaputki-tv), toisella kerralla ajeluttivat sitä ympäri uuttamaata kun olin kieltänyt ostamasta kalibrointipalvelua parin sadan televisioon, viimeksi kun kävin - oli ilmestynyt kuitu taloon. Kehui, että nyt saa antennin purkaa katolta. Hieman joutui selittämään, että pelkkä kuitu ei riitä.
Haluatko kommentoida tätä artikkelia?
Kirjaudu sisään tai Luo uusi käyttäjätunnus.