AfterDawn logo

Elisalla uusi etuohjelma - mitä pidempään olet Elisan asiakkaan, sitä parempia etuja saat

Janne Yli-Korhonen Janne Yli-Korhonen
3 kommenttia

Elisa lanseerasi tänään uuden etuohjelman, Elisa Etuohjelman.

Elisan mukaan etuohjelma on kehitetty asiakkaiden toiveesta, ja sellaista ei muilta operaattoreilta löydy Suomessa.

"Elisa Etuohjelman avulla haluamme tuoda uudenlaisen tavan huomioida nykyisiä asiakkaitamme ja palkita heitä pitkäaikaisesta asiakkuudesta sekä liittymien ja palveluiden keskittämisestä. Haluamme, että asiakas kokee saavansa parhaat edut liittymällä etuohjelmaamme", kertoo Elisan kuluttaja-asiakkaiden asiakkuusjohtaja Karolina Baszarkiewicz.

Etuohjelmaan voivat liittyä kaikki Elisan kuluttaja-asiakkaat, joilla on kuukausilaskutettava liittymä- tai palvelusopimus kuten puhelinliittymä, laajakaistaliittymä tai Elisa Viihde -palvelu.

Liittyminen on maksutonta. Ohjelmaan voi liittyä täällä. Elisa myös lähettää nykyisille asiakkaille lisätietoja ja ohjeita ohjelmaan liittymisestä lähipäivinä.

Etuohjelmassa on kolme tasoa: hopea, kulta ja platina. Tasot perustuvat sekä asiakkuuden kestoon että kuukausittaisten palvelu- ja liittymäsopimusten laskutukseen.​


Etuohjelma tuo myös läpinäkyvyyttä palkitsemiseen, eli siihen miten pisteet kertyvät, ja paljonko pisteitä tarvitaan seuraavalle tasolle siirtymiseen. Tasopisteitä saa vuosittain asiakkuudesta sekä kuukausittaisen laskutuksen perusteella.

Edut paranevat tason noustessa.

Elisan mukaan Hopea-tasolla saa esimerkiksi puhelintarjouksia, vaihtuvia tuotealennuksia, maksuttomia elokuvia Elisa Viihde Vuokraamosta, arvontoja ja yllätysetuja. Kulta-tasolla saa Hopea-tason edut sekä esimerkiksi erikoishintaisten tuotteiden ennakko-osto-oikeuksia. Platina-taso lisää vielä nopeamman pääsyn asiakaspalveluun, tiedonsiirron laitteesta toiseen maksutta uuden laitteen oston yhteydessä sekä liittymän päivityksen maksutta.

3 KOMMENTTIA

DeNiWar1/3

Eipä ole hirmuisesti hyötyä moisesta kun ei ole varaa ostella uusia laitteita, laitehankintoja tulee tehtyä vasta kun edellinen hajoaa ja on pakko ostaa uutta.

Olisihan se ollut aivan utopistista toiveajattelua, että uskolliset vuosikausia asiakkaana olleita palkittaisiin vaikkapa edullisemmalla liittymähinnalla tms.josta pienituloisimmatkin saisivat jotakin iloa.
Kumma että tuollaiseenkin pitää erikseen liittyä, eikö kaikki liittymien omistajat voisi saada etuja jo ihan pidempään kestäneen asiakkuuden perusteella, tosin saattaisivat joutua antamaan heti alkuun liiansuuria alennuksia asiakkaille joilla on ollut asiakkuus jo vuosikymmenenkin (tai enempi).

extralow2/3

Näytti huomioivan sen että olen 2007 tullut asiakkaaksi.

taku3/3

11/2006 oli itsellä, eikä riitä 110€/kk, kun kultajäsenyyteen. Kaikki liittymät joutuu aina hypyttymättämään toisella operaattorilla, jotta saa "hyvän" liittymä tarjouksen. Ei paljon palkita pitkää asiakkuutta..

Haluatko kommentoida tätä artikkelia?
Kirjaudu sisään tai Luo uusi käyttäjätunnus.

Seuraa! Kirjekuoren symboli
Uutiskirje
Threadsin logo
Threads
Blueskyn logo
Bluesky
Mastodonin logo
Mastodon
Sulje palkki