Logitech pyrkii tylsästä hiirivalmistajasta Design-nimeksi
PC-oheislaitteita valmistava Logitech on päättänyt uudistaa brändiään luomalla uuden Logi-brändin.
Lyhennetyn brändinimen lisäksi Logitech uusi myös logonsa. Yritys on ollut PC-markkinoilla jo vuodesta 1981 lähtien, ja on yleensä tuttu muun muassa hiiristä. Brändimuutoksen takana on jo 2013 hiljalleen aloitettu suunnanmuutos, jossa yritys aikoo jatkossa keskittyä yhä enemmän PC-maailman ulkopuolelle ulottuvien laitteiden myyntiin.
Logi-brändi tullaan näkemään valikoiduissa tuotteissa, mutta ilmeisesti lyhennettyä nimeä tullaan käyttämään enimmäkseen uudemmissa tuotekategorioissa, ja perinteisemmät tuotteet kulkevat jatkossakin Logitech-nimellä. Logitech möi jo yli miljardi hiirtä vuoteen 2008 mennessä, mutta PC-markkinoiden kutistuessa uutta suuntaa haetaan enemmän Design-yrityksenä.
1 KOMMENTTI
mcmopo1/1
Eli hinnat pilviin ja ollaan desingiä. Tämän jälkee ihmetellään että miksi voitto tippui myynnin romahdettua.
TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT