Microsoftin päätuotesuunnittelija kiistää sitkeät huhut Xbox Onen piilotetusta grafiikkaprosessorista
Vaikka Microsoft on jo useaan otteeseen kieltänyt Xbox Onen huhutun toisen grafiikkaprosessorin olemassaolon, huhu ei suostu kuolemaan internetin keskustelupalstoilta.
Microsoftin päätuotesuunnittelija Albert Penello ilmaisi jälleen viime viikkoisessa twiitissään hyvin selkeästi, ettei Xbox One -pelikonsolissa ole toista piilotettua grafiikkaprosessoria. Penello arveli myöhemmin asiaa käsittelevässä Reddit-viestiketjussa DirectX 12 -rajapinnan tuoreen julkistuksen mahdollisesti herättäneen huhun jostain syystä uudelleen henkiin.
@J_Martinez2012 @thuway @PNF4LYFE I thought I had already said something about that. There is no 2nd GPU, there is no stacked GPU.
-- Albert Penello (@albertpenello) 20. maaliskuuta 2014
Xboxin kehitysjohtaja Boyd Multerer kertoi TotalXbox-sivuston haastattelussa Xbox Onen epäilemättä saavan tulevaisuudessa lisää 1080p-resoluutiolla natiivisti pyöriviä pelejä. Tämä ei kuitenkaan johdu salaisista komponenteista, vaan yksinkertaisesti siitä, että Microsoft kykenee ajan myötä tarjoamaan parempia kehitystyökaluja pelien kehittäjille, jotka puolestaan oppivat parempia tapoja kehittää pelejä Xbox One -alustalle.
1 KOMMENTTI
Michelola1/1
miks helvetissä ne valehtelisivat asiasta? Kai ne nyt helkkari kertoo jokaisen mahdollisen megahertsin ja kilotavun mitä koneesta irti saa jotta pärjää kilpailijoita vastaan
TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT