AfterDawn logo

YouTube loi uuden palkinnon yli 100 miljoonan tilaajan kanaville, PewDiePie esitteli jo laatikkoa

AfterDawn AfterDawn

YouTube on julkaissut hiljattain uuden palkinnon niille, jotka onnistuvat ylittämään 100 miljoonan tilaajan haamurajan.

Videopalvelu YouTube lähettää suosituimmille tubettajille palkintoja, kun kyseinen sisällöntuottaja pääsee tiettyihin rajapyykkeihin. Hopeinen plakaatti lähetetään 100 000 tilaajan jälkeen, kultainen miljoonan ja timanttinen 10 miljoonan tilaajan saavutuksista.

Nyt YouTube on joutunut kasaamaan uuden 100 miljoonan tilaajan palkinnon, sillä pari kanavaa on onnistunut ohittamaan kyseisen rajapyykin. Kyseessä ovat intialaiskanava T-Series sekä tietysti ruotsalaisystävämme Felix "PewDiePie" Kjellberg.

Uusi Red Diamond Creator Award on nimetty yhden harvinaisimman timanttivärin mukaan, vaikka aitoa timanttia keskellä oleva punainen play-painike ei olekaan.

Plakaatti toimitetaan myös asiaan kuuluvassa punamustassa laatikossa, josta kuvan on julkaissut palkinnon juuri vastaanottanut PewDiePie.

AfterDawnin Nopeat

"AfterDawnin Nopeat" ovat nopeita löytöjä Internetin syövereistä, jotka ovat meidän mielestämme jollain tavalla kiinnostavia, hauskoja tai ajankohtaisia. Ne eivät kuitenkaan ole (välttämättä) merkittäviä aiheeltaan tai eivät sovi tyypilliseen uutistuotantoomme aiheensa puolesta, joten emme kirjoittaneet aiheesta pidempää uutista, vaan julkaisemme löydöksemme nopeana video-, kuva- tai linkkivirtana. Tämä osio on kokeellinen ja toivommekin näistä "nopeista" nostoista palautetta teiltä, käyttäjämme.

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT