Janne Yli-Korhonen
3. lokakuuta, 2022 13:30
Kodinelektroniikkaketju Gigantti käynnistää 3.10. alkaen Urban Miner -nimellä kulkevan kampanjan, jossa kierrätetystä elektroniikasta saa vastineeksi arvokoodin Minecraft-peliin.
"Markkinajohtajana kannamme suurta vastuuta elektroniikkajätteen kierrättämisestä. Halusimme luoda uudenlaisen ja hauskan kampanjan, jota kautta saisimme kierrätyksen tärkeää sanomaa esille nuoremmille sukupolville ja tavoittaisimme myös tulevaisuuden kierrätysasiakkaat. Kampanja on toteutettu yhteistyössä Gigantin emoyhtiön, Elkjøp Nordicin, kanssa. Siinä ovat mukana myös Minecraftin omistaja Microsoft sekä alkuperäisidean luonut NORD DDB. Urban Miner on käynnissä samaan aikaan Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa", kertoo Gigantin markkinointijohtaja Sami Särkelä.