Janne Yli-Korhonen
12. elokuuta, 2021 17:07
Halpakauppaketju Tokmanni lanseeraa oman Tokmanni Klubi -nimellä kulkevan kanta-asiakasohjelman maanantaina 16. elokuuta alkaen.
Tokmanni kertoo, että kanta-asiakasohjelma tarjoaa runsaasti erilaisia tarjouksia, etuja ja palveluita sloganinsa mukaisesti halpojen hintojen ystäville.
Kanta-asiakasostoksia voi tehdä aluksi Tokmannin myymälöissä ja hieman myöhemmin myös verkkokaupassa. Kanta-asiakasohjelmalla on tärkeä rooli Tokmannin strategiassa.
Erilaiset tarjoukset ja tuotteet vaihtuvat säännöllisesti.
Kanta-asiakasohjelmalla ei jaeta bonuspisteitä tai luokitella kanta-asiakkaita eri tasoihin esimerkiksi ostosten määrän perusteella.
"Tokmanni Klubi auttaa meitä luomaan entistäkin onnistuneempia asiakaskokemuksia. Kanta-asiakasohjelmamme myötä asiakkaamme tulevat saamaan tietoa heidän ostotottumuksiaan, toiveitaan ja tarpeitaan vastaavista tuotteistamme, palveluistamme, tarjouksistamme ja muista eduistamme monipuolisemmin kuin koskaan aiemmin, Tokmannin toimitusjohtaja Mika Rautiainen kertoo.
Olemme kehittäneet kanta-asiakasohjelmaamme asiakkaidemme toiveita kuunnellen ja tarpeita huomioiden. Olemme varmoja siitä, että kaikki halpojen hintojen ystävät – asiakkaamme, henkilökuntamme ja yhteistyökumppanimme – ottavat Tokmanni Klubin ilolla vastaan."