Sami Koivunen
18. lokakuuta, 2014 20:46
Nelosen 10. marraskuuta ilmestyvä ilmaiskanava Hero on esitellyt ohjelmistonsa, brändinsä ja ulkoasunsa.
Hero on osa Nelosen uutta brändiä, jota esitellään tarkemmin joulukuussa. Heron kohderyhmänä ovat vaativat nuoret aikuiset ja osana siihen kuuluu nk. Hero Crew eli ryhmä ihmisiä, jotka edustavat kanavaa sosiaalisessa mediassa, mainoksissa ja televisiossa.
Hero Crew'hun kuuluvat mm. muusikot Eva ja Manu, DJ Milla Lehto, jääkiekkoilija Siim Liivik, laulaja Ike Ikegwuonu, levy-yhtiön tuottaja Jannika Nyqvist, baarialan yrittäjä Jyri Pylkkänen, muoti- ja lifestylebloggari Sara Vanninen, yrittäjä Taavi Vuokkovaara ja mainosalan tuottaja Joonas Wörlin. Heron kanavaäänenä toimii näyttelijänä ja muusikkona tunnettu Joonas Saartamo.
Heron brändin haluttiin erottuvan muista kanavista, ja tässä olemme mielestäni onnistuneet hyvin: kanavailme on sekä ulkoasultaan että elementeiltään hyvin erilainen kuin kilpailijoilla.
Nelonen Median markkinointijohtaja Heini Häyrinen.
Heron Illat on meidän -lupaus on toki viittaus kanavan kansainvälisten laatusarjojen ja menestyselokuvien parhaaseen esitysaikaan kello 18–24, mutta se kertoo vähintään yhtä paljon kanavan kohderyhmän lifestylesta: elämää eletään täysillä aamusta iltaan.
Nelonen Median markkinointijohtaja Heini Häyrinen.
Myös Heron kanavailmeessä sosiaalisella medialla on oma roolinsa ja paikkansa, ja samaan yhteyteen voidaan liittää mainostajien läsnäolo luontevalla tavalla
Nelonen Median markkinointijohtaja Heini Häyrinen.