Nolot twiitit: J.C. Penneyn uusi mainosstrategia?

Juha Tuppi
3. helmikuuta, 2014 18:48

Twiittaus vaikuttaa olevan taitolaji, ainakin mitä tulee yhdysvaltalaisten yritysten viimeaikaisiin tempauksiin.
Kauppaketju J.C. Penney niin sanotusti pudotti pallon viimeöisen Super Bowlin aikaan julkaisemalla vähintäänkin erikoisia viestejä virallisella Twitter-sivullaan. Viestit nimittäin olivat jokseenkin säännönmukaisesti täynnä kirjoitusvirheitä herättäen epäilyjä siitä, oliko tili mahdollisesti hakkeroitu, tai oliko kirjoittaja nauttinut pelin aikana muutakin kuin kansalaisluottamusta.




Myönnettäköön kuitenkin, että twiitit herättivät kovasti huomiota niiden keräämästä uudelleentwiittausten määrästä päätellen. Kauppaketju yritti paikata tilannetta julkaisemalla selityksen erikoisille twiiteilleen: sen mukaan kyse oli lapaset kädessä twiittailusta, eikä suinkaan kupin kallistelusta.



Tämä nyt lienee sitä julkisuutta, jota ei voi rahalla ostaa?

Lue myös nämä
Tägit
Twitter Super Bowl XLVIII JCPenney
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.