Elisalla uusi etuohjelma - mitä pidempään olet Elisan asiakkaan, sitä parempia etuja saat

Janne Yli-Korhonen
10. syyskuuta, 2024 14:49

Elisa lanseerasi tänään uuden etuohjelman, Elisa Etuohjelman.
Elisan mukaan etuohjelma on kehitetty asiakkaiden toiveesta, ja sellaista ei muilta operaattoreilta löydy Suomessa.

"Elisa Etuohjelman avulla haluamme tuoda uudenlaisen tavan huomioida nykyisiä asiakkaitamme ja palkita heitä pitkäaikaisesta asiakkuudesta sekä liittymien ja palveluiden keskittämisestä. Haluamme, että asiakas kokee saavansa parhaat edut liittymällä etuohjelmaamme", kertoo Elisan kuluttaja-asiakkaiden asiakkuusjohtaja Karolina Baszarkiewicz.

Etuohjelmaan voivat liittyä kaikki Elisan kuluttaja-asiakkaat, joilla on kuukausilaskutettava liittymä- tai palvelusopimus kuten puhelinliittymä, laajakaistaliittymä tai Elisa Viihde -palvelu.

Liittyminen on maksutonta. Ohjelmaan voi liittyä täällä. Elisa myös lähettää nykyisille asiakkaille lisätietoja ja ohjeita ohjelmaan liittymisestä lähipäivinä.

Etuohjelmassa on kolme tasoa: hopea, kulta ja platina. Tasot perustuvat sekä asiakkuuden kestoon että kuukausittaisten palvelu- ja liittymäsopimusten laskutukseen.​

Etuohjelma tuo myös läpinäkyvyyttä palkitsemiseen, eli siihen miten pisteet kertyvät, ja paljonko pisteitä tarvitaan seuraavalle tasolle siirtymiseen. Tasopisteitä saa vuosittain asiakkuudesta sekä kuukausittaisen laskutuksen perusteella.

Edut paranevat tason noustessa.

Elisan mukaan Hopea-tasolla saa esimerkiksi puhelintarjouksia, vaihtuvia tuotealennuksia, maksuttomia elokuvia Elisa Viihde Vuokraamosta, arvontoja ja yllätysetuja. Kulta-tasolla saa Hopea-tason edut sekä esimerkiksi erikoishintaisten tuotteiden ennakko-osto-oikeuksia. Platina-taso lisää vielä nopeamman pääsyn asiakaspalveluun, tiedonsiirron laitteesta toiseen maksutta uuden laitteen oston yhteydessä sekä liittymän päivityksen maksutta.

Lue myös nämä
Tägit
Elisa
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.