Nokian brändi uudistui - tältä näyttää uusi logo

Janne Yli-Korhonen
26. helmikuuta, 2023 18:24

Nokia julkisti tänään uudistetun brändin Mobile World Congress 2023 -tapahtumassa Barcelonassa. Uudistetun brändin myötä tuttu ja ikoninen logo muuttuu merkittävästi. Samalla Nokia myös päivitti strategiansa kestävän ja kannattavan kasvun varmistamiseksi pitkällä aikavälillä.

"Julkistimme tänään päivitetyt strategiamme, teknologiastrategiamme ja brändimme, jotka tukevat tavoitettamme olla B2B-teknologiaratkaisujen ja -innovaatioiden edelläkävijä verkkojen siirtyessä yhä vahvemmin pilveen", toteaa Nokian toimitusjohtaja Pekka Lundmark.

Vanhasta logosta säilyy lähinnä sinisen värin käyttäminen, mutta sävy on eri. Tarjolla on myös valkoinen teksti erilaisilla taustoilla, kuten vihreällä ja sinisellä.
Itse Nokia-teksti on muuttunut rajusti, sillä N-, K- ja A-kirjaimista on jätetty osa pois.
uudistettu sininen nokia-logo valkoisella taustalla

Sininen Nokia-logo valkoisella taustalla.


Nokia mukaan uusi logo kuvaa energistä, dynaamista ja modernia Nokiaa yhtiön kulttuuriin ja toiminta-ajatukseen pohjaten. Logo symboloi myös yhteistyötä, jota vaaditaan verkkojen potentiaalin täysimittaiseksi hyödyntämiseksi ja kestävän kehityksen, tuottavuuden sekä saavuttavuuden parantamiseksi.
uudistettu Nokia-logo sinisellä ja vihreällä taustalla

Valkoinen Nokia-logo sinisellä ja vihreällä taustalla.

Lue myös nämä
Tägit
Nokia logo brändi Mobile World Congress
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.