Janne Yli-Korhonen
16. marraskuuta, 2021 11:48
Verohallinto tiedottaa, että järjestelmäpäivityksen vuoksi OmaVerossa on käyttökatko, joka alkaa torstaina 18.11. klo 15.30 ja päättyy maanantaina 22.11. klo 12. Katkon aikana OmaVerossa ei voi hoitaa mitään veroasioita. Tarvittavat veroasiat on siis hyvä hoitaa alkuviikon aikana.
Perjantaina 19.11. puhelinpalvelu toimii osittain, mutta sieltä saa vain yleisneuvontaa. Asiakaspalvelu toimii normaalisti jälleen maanantaina 22.11.
Järjestelmäpäivityksen myötä OmaVero uudistuu merkittävästi. OmaVeron tuoteomistaja Joonas Jarva kertoo, että päivityksen myötä OmaVeron ulkoasu uudistuu ja käytettävyys paranee.
"OmaVeron ilme raikastuu ja modernisoituu, ja sen toimintalogiikka muuttuu hieman. Jatkossa asiakas näkee heti palvelun etusivulla kokonaiskuvan omasta tilanteestaan", Jarva sanoo.