Dplay uudelleenbrändätään discovery+ -palveluksi

Janne Yli-Korhonen
3. joulukuuta, 2020 18:09

Discovery Inc ilmoitti lanseeraavansa discovery+ -palvelun maailmanlaajuisesti. Tämä tarkoittaa, että Dplay uudelleenbrändätään discovery+ -palveluksi tammikuussa 2021. Muutoksen myötä sisältö pysyy samana, mutta palveluun tuodaan myös uutta sisältöä.
"Pohjoismaissa muutos tarkoittaa Dplay-asiakkaille sitä, että heillä on käsissään uunituore brändi tammikuussa 2021. Tarjolla on kaikki sama sisältö kuin nyt ja lisäksi tuomme tulevaisuudessa palveluun entistä enemmän alkuperäissisältöä. Discovery+-palveluun lisätään myös vähitellen urheilusisältöämme", kertoo Discoveryn Pohjoismaiden toimintojen johtaja Nicklas Norrby.

Kansainvälisesti Discovery tuo palvelun vuoden 2021 aikana 25 eri markkinalle. Discovery+ tarjoaa valtavan ohjelmakirjaston ja kattavan urheilutarjonnan lisäksi eri markkinoilla myös omaa paikallista sisältöä. Vuoden 2021 aikana Yhdysvaltojen lisäksi palvelu tulee tarjolle muun muassa Pohjoismaissa, Italiassa, Alankomaissa ja Espanjassa. Discovery+ lanseeraa myös Latinalaisessa Amerikassa, muun muassa Brasiliassa. Uusi palvelu tulee myös osiin Aasian markkinoita.
Euroopassa discovery+ saa palveluunsa Eurosportin urheilutarjontaa. Palvelun kautta nähdään muun muassa tenniksen Grand Slam -turnaukset, pyöräilyn Grand Tour -kisat, moottoriurheilu, jalkapallo ja talviurheilu. Euroopassa discovery+ -palvelu toimii myös olympialaisten kotina Tokion kesäolympialaisista alkaen.

Lue myös nämä
Tägit
Discovery suoratoisto
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.