Vuoden kalleimmat mainokset lähetetään pian – Katso ne täältä

Manu Pitkänen
3. helmikuuta, 2019 12:17

Amerikkalaisen jalkapallon kausi 2018 huipentuu sunnuntaiyönä pelattavaan 53. Super Bowl -otteluun. Lajin fanien kannalta New England Patriotsin ja Los Angeles Ramsin välinen ottelu on tietysti kaikkein oleellisinta antia tulevana yönä, mutta muille puolet hauskuudesta on myös – usko tai älä – ottelun yhteydessä esitettävät.
Super Bowl kerää televisioiden ääreen valtavan yleisön ja yritykset kilpailevat verisesti saadakseen osansa tämän yleisön huomiosta. Tunnetusti rahalla saa ja hevosellä pääsee, joten Super Bowlin aikana esitetään maailman kalleimmat mainossekunnit. Vielä vuonna 2007 Super Bowlin 30 sekunnin mainosslotti maksoi 2,4 miljoonaa dollaria, mutta ottelun esitysoikeudet omistava CBS perii puolen minuutin mainokselta nykyisin 5,25 miljoonaa dollaria. Hinta on kuitenkin suunnilleen yhtä paljon kuin vuosi sitten.

Internet-aikakaudella mainoksia voi katsoa vapaasti jo etukäteen YouTubesta. Olemme koostaneet vuoden kalleimmat mainokset alle.
Amazon


Samsung


Michelob


Pringles


Budweiser


Kia


Mercedes


Bumble


Coca-Cola


Doritos


Taco Bell


Expensify


Bon and Viv


Olay Skin Killer


Pepsi


Stella Artois


Planters


Hyundai


Michelob


Skittles


Avocados From Mexico


Pizza Hut


Bubly


M&M


Colgate


Devour


Yellow Tail


Verizon


Toyota

Lue myös nämä
Tägit
mainoskampanja nettimainos mainonta mainokset Super Bowl LIII Super Bowl
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.