Näillä mainoksilla sinut yritetään saada vakuuttuneeksi tietokoneen hyödyistä

Manu Pitkänen
17. lokakuuta, 2015 17:40

Tietokonemarkkina on ollut viimeiset pari vuotta vähintäänkin alakuloinen, minkä vuoksi PC-bisneksen eri laitojen pelurit ovat päättäneet yhdistää markkinointivoimansa ja kammeta mainsokampanjan avulla tietokonemyynnin uudelleen nousuun.
Joulusensongin alla käynnistyvän PC Does What -mainoskampanjan avulla kuluttajat yritetään saada vakuuttuneiksi PC-tietokoneiden tarjoamista ominaisuuksista. YouTubesta löytyvissä mainoksissa huomio kiinnittyy lähinnä 2-in-1-ratkaisuihin, joissa tietokoneen saa muunnettua tarvittaessa Windows-tabletiksi.
Kampanjaan osallistuu Microsoftin lisäksi piirivalmistaja Intel sekä suurimmat PC-brändit (Lenovo, HP ja Dell). Kampanjan on suunniteltu kestävän kuusi viikkoa (jatketaan mahdollisesti pidempään) ja se käynnistyy 19. lokakuuta. Alta voit katsoa ensimmäiset mainokset.

Lue myös nämä
Tägit
Nopeat
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.