Panu Roivas
15. maaliskuuta, 2015 22:29
Steam-palvelua pyörittävä Valve on saanut Yhdysvaltalaiselta Better Business Bureaulta F-arvosanan asiakaspalvelustaan.
BBB:n tekemän tutkimuksen mukaan 718 valituksesta Valve oli jättänyt kokonaan vastaamatta 503:een, eikä yritys ole sittemmin parantanut tapojaan. BBB ei ole valtion virasto, joten sillä ei ole minkäänlaista sananvaltaa yritysten käytäntöjen suhteen, vaan kyseessä on voittoa tavoittelemattomien yhdistysten verkko, joka lähinnä pyrkii parantamaan kaupallisten yritysten palveluja.
Valven vastauksen mukaan BBB:n arvosana ei ole yrityksen prioriteettilistalla kovinkaan korkealla. Valven Erik Johnsonin mukaan yritys saa parempaa tietoa Redditistä tai Twitteristä kuin BBB:ltä. Yritys on kuitenkin tietoinen, ettei sen asiakaspalvelu ole sillä tasolla mitä sen pitäisi olla.