Katso miljoonien Super Bowl -sekunnit ja bongaa Suomen lippu Clash of Clans -mainoksesta!

Matti Robinson
2. helmikuuta, 2015 15:01

Vuoden kalleimmat mainossekunnit lähetettiin viime yönä Suomen aikaa Super Bowl XLIX:n mainostauoilla. Tänä vuonna 30 sekunnin Super Bowl -spotille kertyi hintaa keskimäärin 4,5 miljoonaa dollaria.
Mainostajina olivat tutusti esimerkiksi GoDaddy, automerkit, kuten Toyota ja Mercedes-Benz, McDonalds sekä Budweiser. Tällä kertaa mainoksissa nähtiin myös suomalaista väriä, kun Supercellin Clash of Clans -mainos räjäytti pankin loistavalla minuutin mainoksella, jonka tähtenä nähtiin Liam Neeson. Tarkkaavaisimmat voivat bongata mainoksesta myös Suomen lipun.
Keräsimme kaikkiaan 58 Super Bowl -mainosta yhteen, jotta vuoden herkullisimmat mainokset olisi helppoa nauttia kerralla. Ensimmäisenä listalla on Supercellin pidetty mainos, jota on katsottu YouTubessakin jo yli 7 miljoonaa kertaa. Tarkastelemaan mainoksia pääset alla olevasta linkistä.

Super Bowl XLIX -mainokset 2015

Lue myös nämä
Tägit
mainokset Super Bowl Super Bowl XLIX
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.