Mainoksessa naureskellaan: Onko televisioiden uusimmassa trendissä mitään järkeä?

Manu Pitkänen
24. joulukuuta, 2014 10:41

Korealaisten televisiovalmistajien tuorein markkinointikikka on kaarevat näytöt, joihin perustuvia töllöttimiä on nähty jo muutamilla messuilla. Niitä nähdään varmasti jälleen lisää CES-elektroniikkamessuilla.
Kalifornialainen Vizio on päättänyt repiä kaarevista televisioista vähän huumoria uuden kieliposkessa tehdyn mainoksen muodossa. Vitsien nakkelun ohessa mainoksessa muistutetaan, että Vizion televisioissa näyttöpaneelit ovat täysin tasaisia, eikä niitä ole väännelty mihinkään suuntaan.
Mitä veikkaatte, tuleeko kaarevasta näytöstä uusi musta vai jääkö se 3D:n tavoin pelkäksi hetken huumaksi?

Lue myös nämä
Tägit
Nopeat
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.