Petteri Pyyny
15. lokakuuta, 2014 8:14
Viestintäoperaattori Elisa on päättänyt siirtyä yhteen, yhtenäiseen Elisa-brändin käyttöön liiketoiminnassaan ja muuttaa nykyiset brändinsä Elisan alabrändeiksi. Näin ollen esim. Saunalahti-brändistä tulee Elisa Saunalahti. Samalla Elisan visuaalinen ilme uudistetaan.
Uusi, yhtenäinen ilme kuvaa yhtiön mukaan Elisan monipuolisia palveluita, jotka sopivat niin perheen kuin pörssiyrityksenkin tarpeisiin.
Alla ruutukaappaus uudesta Elisan kotisivusta:
Myös B2B -brändit, kuten Videra ja Appelsiini muutetaan Elisan alabrändeiksi. Yhtiölle jää kahdeksan alabrändiä: Elisa Omaguru, Elisa Saunalahti, Elisa Videra, Elisa Appelsiini, Elisa Viihde, Elisa Vahti Live, Elisa Kirja ja Elisa Lompakko.
Elisan mukaan Saunalahden "edulliset hinnat säilyvät" muutoksen jälkeenkin
Lehdistötiedote aiheesta
Edit 08:17: Päivitetty jutun sisältöä vastaamaan sitä, että Saunalahti brändinä lopetetaan.
Edit 09:14: Muokattu uutista: Saunalahtea ei lopetetaa, vaan sen nimi vaihtuu Elisa Saunalahdeksi. Sama koskee yhtiön muitakin brändejä.