Verkkokauppa.comin asiakkaat saattavat pian voida vierailla myymälässä etäohjattavien robottien avulla

Valtteri Ahonen
14. lokakuuta, 2013 10:33

Verkkokauppa.com on kertonut tutkivansa mahdollisuutta käyttää etäohjattavia robotteja myymälöissään. Asiakas voisi siis kotoa käsin ottaa yhteyden myymälässä olevaan robottiin ja kierrellä sen avulla myymälässä ja olla yhteydessä myyjiin.
Double Roboticsin kehittämän Double-robotin lainaus myymälästä toimii helposti esimerkiksi selaimen kautta. Alunperin robotti on kehitetty uudenlaiseksi telekommunikaatiovälineeksi ja tulevaisuuden konferenssipuhelimeksi. Verkkokauppa.com on niin ikään kiinnostunut robotista sisäisen viestintänsä uudistajana, mutta samalla otetaan myös selvää, voisivatko asiakkaat suoraan hyötyä tekniikasta.
- Asiakkaat voisivat tutustua myymälöihin kotisohvilta tai tuotepäällikkö Kiinassa voisi kiertää ja tarkistaa Oulun myymälän hyllyt reaaliajassa, visioi toimitusjohtaja Samuli Seppälä.
Alla olevalla videolla on demottu robottia käytännössä myymäläympäristössä.

Lue myös nämä
Tägit
Verkkokauppa.com Double Robotics
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.