Samsung suunnittelee brändin ja logon totaalista uudistamista

Teemu Laitila
6. marraskuuta, 2012 14:25

Samsungin kerrotaan suunnittelevan yhtiön nykyisen brändin laittamista kokonaan uusiksi. Australialaisen Channel News -kanavan alunperin kertomien tietojen mukaan yhtiön brändiuudistusta on palkattu vetämään Scott Bedbury, joka on aiemmin työskennellyt muun muassa Niken ja Starbucks-kahvilaketjun julkisuuskuvan parissa.
Channel Newsin tietojen mukaan Samsungin tyylimuutoksen mukana heitetään romukoppaan myös yhtiön nykyinen usein sinisellä pohjalla nähty Samsung-logo. Samsungin kerrotaan uudella tyylillään tavoittelevan yhtiön tuotteiden yhdistämistä lifestyle-aktiviteetteihin samaan tapaan jota esimerkiksi Nike käyttää mainonnassaan. Uusi ilme on tarkoitus lanseerata ensi vuoden tammikuussa järjestettävillä CES-messuilla.
Brändiuudistuksen lisäksi huhuissa kerrotaan jo Samsungin CES-messuille suunnittelemista tuotejulkistuksista. Televisiot ovat perinteisesti kuluttajaelektroniikkamessujen peruskauraa ja Samsungin kerrotaan esittelevän messuilla esimerkiksi OLED-televisioita sekä yhtiön älypuhelimissa aiemmin nähtyyn Bada-käyttöjärjestelmään perustuvia äly-tv-laitteita.

Lue myös nämä
Tägit
Samsung CES 2013 brändi
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.