Videolla: Intel mainostaa Ultrabookeja länkkäripätkällä

Teemu Laitila
9. huhtikuuta, 2012 12:13

Intel yrittää tuoda Ultrabook-käsitteen toden teolla kansan keskuuteen ison mainoskampanjan avulla. Tähän saakka Ultrabook-kannettavat eivät ole juuri hypestä huolimatta ottaneet tuulta purjeisiinsa.
Mainoskampanjassa keskitytään lähinnä Ultrabook-konseptin esittelyyn eikä niinkään tiettyjen valmistajien yksittäisiin malleihin. Ultrabookien odotetaankin saavuttavan todellisen potentiaalinsa vasta piakkoin odotettavien Ivy Bridge -prosessoreiden myötä, joiden avulla laitteiden akkukestoa ja suorituskykyä saadaan parannettua verrattuna nykyisiin ensimmäisen sukupolven Ultrabook-laitteisiin.
Kampanjan ensimmäisen Desperado-nimisen mainoksen on ohjannut englantilainen ohjaaja Daniel Kleinman, jonka ansiolistalle kuuluu mainosten ja musiikkivideoiden lisäksi muutamia James Bond -elokuvien alkukohtauksia.

Lue myös nämä
Tägit
Intel ultrabook
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.