Nordea tarjoaa rajattomasti musiikkia Ruotsissa

Matti Robinson
14. huhtikuuta, 2010 17:44

Finanssipalvelukonserni Nordea on lanseerannut yhteistyössä Universal Musicin kanssa musiikkipalvelun, joka pientä maksua vastaan tarjoaa rajattoman määrän musiikin toistoa, kertoo Tietoviikko. Check-in music -palvelu on suunnattu yrityksen alle 29-vuotiaille, täysi-ikäisille asiakkaille.
Musiikkipalvelu vaatii sekä asiakkuutta Nordeassa että tarkoitukseen kehitetyn Chimplayer-ohjelman käyttöä. Ainoastaan suoratoisto on rajatonta, mutta asiakkaat saavat ladata 10 kappaletta kuukaudessa ilmaiseksi koneilleen. Universalin kanssa tehty palvelu rajoittuu luonnollisesti ainoastaan Universal Music -levy-yhtiön musiikkiin.
Toistaiseksi palvelu on lanseerattu ainoastaan Ruotsiin, eikä mahdollisesta Suomeen saapumisesta mainita. Palvelulla on hintaa 25 kruunua kuukaudessa, joka vastaa noin 2,6 euroa. Maksullisen Spotify Premiumin tavoin Check-in music on mainosvapaa.
Nordea pyrkii haalimaan nuoria asiakkaikseen myös järjestämällä kilpailuja, joiden palkintoina on konserttilippuja ja artistitapaamisia.

Lue myös nämä
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.