Rhapsody jakeluun USAn suurimmalle laajakaistaoperaattorille

Petteri Pyyny
10. marraskuuta, 2003 21:09

RealNetworksin omistama verkkomusiikkikauppa Rhapsody on solminut laajan yhteistyösopimuksen Yhdysvaltain suurimman laajakaistaoperaattorin Comcastin kanssa Rhapsodyn palvelun mainonnasta Comcastin käyttäjille.
Lisäksi tänään julkistetun sopimuksen mukaan Comcast aikoo mainostaa uutta tarjoamaansa Rhapsodyn versiota laajan koko maan kattavan TV-kampanjan avulla. TV-kampanja on ensimmäinen isompi digimusiikkikauppojen promootio ns. perinteisessä mediassa ja analyytikot toivovat sen samalla herättävän kuluttajat huomaamaan, että verkosta löytyy laillisia vaihtoehtoja perinteiselle musiikkikaupalle sekä luonnollisesti P2P-palveluille.
Lähde: News.com

Lue myös nämä
Käytämme evästeitä sivuillamme. Näin parannamme palveluamme.