AfterDawn logo

Nolot twiitit: J.C. Penneyn uusi mainosstrategia?

Juha Tuppi Juha Tuppi
1 kommentti

Twiittaus vaikuttaa olevan taitolaji, ainakin mitä tulee yhdysvaltalaisten yritysten viimeaikaisiin tempauksiin.

Kauppaketju J.C. Penney niin sanotusti pudotti pallon viimeöisen Super Bowlin aikaan julkaisemalla vähintäänkin erikoisia viestejä virallisella Twitter-sivullaan. Viestit nimittäin olivat jokseenkin säännönmukaisesti täynnä kirjoitusvirheitä herättäen epäilyjä siitä, oliko tili mahdollisesti hakkeroitu, tai oliko kirjoittaja nauttinut pelin aikana muutakin kuin kansalaisluottamusta.


Myönnettäköön kuitenkin, että twiitit herättivät kovasti huomiota niiden keräämästä uudelleentwiittausten määrästä päätellen. Kauppaketju yritti paikata tilannetta julkaisemalla selityksen erikoisille twiiteilleen: sen mukaan kyse oli lapaset kädessä twiittailusta, eikä suinkaan kupin kallistelusta.


Tämä nyt lienee sitä julkisuutta, jota ei voi rahalla ostaa?

1 KOMMENTTI

remix1/1

Onkos Apple laittanut jo kapasitiivisen näytön kanssa toimivat lapasetkin myyntiin?

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT